at

Servei d'assegurances

Seguros assegurancesLa nostra missió i principal objectiu és tinguis la màxima cobertura respecte a tot tipus de riscos tant referents a la teva activitat com al teu patrimoni, i sempre al preu més òptim.

El nostre procés operatiu és el següent:

  • DIAGNOSI: Duem a terme la presa de dades de les característiques del risc a assegurar, així com de la cobertura desitjada.
  • GESTIÓ DE COTITZACIONS: Estudiem les diferents alternatives, sempre treballant amb companyies asseguradores punteres en el mercat i de gran solidesa.
  • PROPOSTA AL CLIENT: Proposem al client l'assegurança que millor s'adapta a les seves necessitats, tenint en compte la millor relació preu-cobertura.
  • GESTIÓ DE SINISTRES: El nostre gran valor afegit, que ens diferencia d'altres empreses que gestionen assegurances, és que, en cas que es produeixi un sinistre assegurat, ens encarreguem de tota la gestió i tramitació del procés en nom del client. La nostra tasca és la de persistir i no tancar l'expedient fins que el client ha quedat 100% satisfet amb la resposta de la companyia d'assegurances.

Les assegurances que tramitem amb més freqüència són:

  • Assegurances de naus industrials i locals comercials.
  • Assegurances de la llar.
  • Assegurances mèdiques.
  • Assegurances de Vida.
  • Assegurances de Responsabilitat Civil. (RC)
  • Assegurances de vehicles.
  • Altres

Col·laboradors estratègics:
       Allianz Reale Lagun Aro Zurich

 

Responsable del servei

pepibeltran s

at

LOPD

LOPDAl nostre despatx tenim una àmplia experiència com a implementadors de la Llei Orgànica de Protecció de Dades (LOPD) en empreses.

El nostre objectiu és que l'empresa estigui al 100% dins el marc legal vigent i que, al mateix temps, els costos de manteniment de la LOPD siguin els mínims. Amb aquesta filosofia, dissenyem un sistema de gestió de la LOPD a mida de les necessitats de cada organització, sempre respectant els protocols de seguretat i fiabilitat.

No només implementem la LOPD a organitzacions que no la tenien al dia, sinó que també auditem i revisem la LOPD en organitzacions que ja l'han implementat amb anterioritat i que busquen un nou enfoc més pràctic en la seva gestió.

 

Responsables del servei

  antoniabeltran s     Tània Gàlvez    

Demana'm un pressupost:

teléfono Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

at

Gestió fiscal

Els nostres especialistes fiscals sempre estan al dia de les darreres novetats fiscals per tal d’optimitzar el cost tributari de les empreses. Ens encarreguem de presentar tots els impostos del client per tal que aquest estigui, en tot moment, al 100% al corrent de les seves obligacions fiscals.

Gestion fiscal mercantil

Duem a terme un assessorament fiscal continuat a l'empresa, tenint en compte tant la tributació de la societat com la dels socis i/o administradors a nivell personal. 

Els principals serveis prestats en l’àmbit de l’assessorament fiscal són:

  • Planificació i optimització fiscal de la tributació de l’empresa
  • Confecció i presentació d’impostos trimestrals i anuals
  • Defensa dels interessos de l’empresa, socis i administradors en el transcurs d’inspeccions i comprovacions fiscals

Treballem amb el programa informàtic líder al nostre país, l’ERP Sage Despachos, el qual gestiona de manera integrada tota la gestió laboral, comptable i fiscal de l’empresa.

 

Responsables del servei

Agustí Alier    Tània Gàlvez    Ana Blanco    Laura Martín   

at

Gestió mercantil

Asesoria Sabadell

Per la tipologia d'una petita i mitjana empresa, rarament aquesta disposa d'un advocat en plantilla expert en qüestions mercantils. Per aquest motiu, des del nostre despatx oferim assessorament i gestió continuada en aquest àmbit.

Supervisem i/o redactem els contractes mercantils de l'empresa, i gestionem d'una manera integral tots els canvis que afectin l'empresa des d'un punt de vista mercantil. També confeccionem i presentem al Registre Mercantil anualment els comptes anuals i les actes de les Juntes.

Els nostres serveis en l’àmbit de l’assessorament i gestió mercantil són:

  • Constitucions i fusions de societats.
  • Dissolucions i liquidacions de societats.
  • Canvis de domicili, d'administrador, d'objecte social, etc...
  • Redacció de les actes de les Juntes de socis o accionistes.
  • Confecció dels comptes anuals de l'empresa.
  • Preparació i gestió d'escriptures al Registre Mercantil.
  • Contractes mercantils amb clients, proveïdors i terceres parts

 

Responsables del servei

Agustí Alier 

Adreça

Vine a veure'ns
Explica'ns el teu cas mentre fem un cafè

Montserrat, 22-26 08201 Sabadell

Telèfons

Truca'ns
Estem aqui per ajudar-te

T: +34 93 727 70 90
F: +34 93 727 10 41

Segueix-nos a facebook     Segueix-nos a twitter     Segueix-nos a instagram

Email

Pregunta'ns
Envia'ns la teva consulta

E-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
2016 © Agper Economistes i Advocats. Tots els drets reservats. | Avís legal  | Política de privacitat  | Política de cookies  | Mapa Web